Martiniplaza lanceert: 'Zie je bij Martiniplaza'
25 april 2024 - Heb je je ooit afgevraagd wat er allemaal te beleven valt bij Martiniplaza? Misschien heb je ons alleen bezocht voor een theatervoorstelling of basketbalwedstrijd van Donar. Of misschien ben je verrast geweest door de omvang van onze locatie toen je voor het eerst binnenkwam. Hoe dan ook, je bent niet alleen. Veel mensen zijn zich niet bewust van de mogelijkheden die Martiniplaza biedt. Maar daar komt verandering in met onze campagne: ‘Zie je bij Martiniplaza’.
Grootste evenementenlocatie
Martiniplaza is niet zomaar een evenementenlocatie. We staan in de top 5 van de grootste theaters van Nederland. We zijn door organisatoren en bezoekers meerdere keren uitgeroepen tot beste congreslocatie van (noord)Nederland. Met 15.000m2 aan expositieruimte, 14 vergaderruimtes, 4 plenaire zalen, 2 royale foyers, een eigen Brasserie en cateringservice zijn we de grootste evenementenlocatie van Noord-Nederland.
Zie je bij Martiniplaza
Onze missie is om nooit stil te staan. Als grootste en meest gastvrije venue van Noord-Nederland organiseren en faciliteren wij evenementen op het gebied van congressen, sport, beurzen, theater en muziek. En met onze nieuwe campagne ''Zie je bij Martiniplaza' willen we al deze mogelijkheden onder de aandacht brengen.
Posters in Groningen
De posters die door de stad Groningen verspreid zijn, laten de verschillende mogelijkheden in Martiniplaza zien. Elke poster richt zich op een specifiek aspect van wat Martiniplaza te bieden heeft. Van grootschalige evenementen en theateroptredens tot sportevenementen en congressen. Deze uitingen zijn bedoeld om voorbijgangers nieuwsgierig te maken en hen aan te moedigen om een bezoek te brengen aan Martiniplaza.
Groots in evenementen
De slogans op de posters, zoals "Groots in evenementen" en "Van tafel naar theater", zijn ontworpen om de veelzijdigheid van Martiniplaza te benadrukken en verschillende doelgroepen aan te spreken. Door deze boodschappen op strategische locaties in de stad te plaatsen, wordt de bekendheid van Martiniplaza vergroot.
Online campagne
Naast de fysieke posters in de stad voert Martiniplaza ook een online campagne via sociale media en de nieuwsbrief van Martiniplaza. Op Facebook, Instagram en LinkedIn worden advertenties geplaatst die gericht zijn op het informeren van het online publiek over de verschillende evenementen en activiteiten bij Martiniplaza.
#ziejebijmartiniplaza
Onze visie is om ons te blijven ontwikkelen als de onmisbare bestemming voor ontmoeting, plezier, groei en succes, niet alleen in onze regio maar ver daarbuiten. We nodigen je uit om ons te ontdekken en alles te ervaren wat Martiniplaza te bieden heeft. Deel je ervaring met #ziejebijmartiniplaza.